torsdag 26 juli 2012

Slitsam vecka

Börjar bli lite smått sliten sådär nu, har jobbat minst 12 timmar varje dag den här veckan nu och blir samma idag. Har varit kaos med att få allt klart, vilket det inte blev som sen ledde till mer kaos. Hade en smygöppning igår för fullers högsta ess och en del inbjudna företag igår. Gick bättre än jag väntat mig när jag väl kom in i det. Idag har vi dock den riktiga nyöppningen. Och som om det inte var nog med det så kommer den olympiska facklan passera mitt utanför våra fönster i eftermiddag..
Kommer bli en lång dag, och jag kommer bli ännu mer sliten men det är ok då jag vet att det bara är den här galna veckan.
Förövrigt så är pintsen efter jobbet rätt underhållande. Eftersom alla jobbar så mycket, så länge och framför allt i den här värmen då blir alla klart onyktra på.. 2 pints. Vilket är vad vi normalt tar när allt jobb är klart för dagen. Underbart på kvällen, inte lika underbart på morgonen, men äsch.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar