måndag 2 juli 2012

Ensam på dubbeldäckare

Sitter helt ensam på en dubbeldäckare för första gången i mitt liv. Det är.... ensamt. På väg hem från jobbet, har varit en kämpig dag idag. Inte för att det var busy för det var det definitivt inte utan för att jag är megasjuk. Sådär har feber och hostar upp lungorna var 5e sekund. Och så råkade jag nog överdosera lite paracetamol där ett tag vilket inte gjorde mig piggare. Men nu är jag på väg hem iaf. Flytten närmar sig också. Flyttdag på onsdag, är vi förvånade över att jag är svinsjuk? Inte riktigt nej. Ska hem och dricka te och mysa med Anna och ewelina nu innan jag kommer stupa i säng. Upp till jobbet till 11 imorn igen. Men Kents engelska versioner av hagnesta Hill och isola som omväxling i hörlurarna håller mig uppe i precis rätt mode.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar